Felanmälan

För fel på fastigheten:

ADB Fastighetsservice
Tel 08 – 664 41 00
info@adbfastighetsservice.se
Öppetider: Måndag-Fredag 08:00-11:00 (övrig kontorstid telefonsvarare)

Vid akuta jourfall kopplas samtalet vidare till larmcentral (08 – 664 63 00). Detta bör undvikas och ska endast ske när:

  • Ett fel eller haveri skett där det finns risk för följdskador, ex vattenläckage.
  • Om felet är brådskande, ex om värmeanläggningen slutar fungera.

OBS! En jour utryckning för icke akuta fel kommer att debiteras den som anmält felet. Om du själv orsakat felet, ex på grund av stopp i avloppet, så blir du själv betalningsskyldig.

TV, Telefoni, Internet
Vid fel på TV, Telefoni och/eller Internet, kontakta Telias kundservice för Fiberlan på Tel 020 – 755 766.

Hiss
Vid problem med hissen, kontakta Kone (hissleverantören) på Tel 08 – 752 3500

Vitvaror
Garantin för vitvaror har nu gått ut (2 års garanti). För service av orginalvitvaror i lägenheten, rådfråga leverantören BSH Hushållsapparater, Tel 08 – 734 1310.


Vill du komma i kontakt med styrelsen går det bra att använda kontaktformuläret, lämna brev i föreningens brevlåda på Sköntorpsvägen 7, eller kontakta någon av styrelsemedlemmarna.